ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА

Соціальний педагог
Практичний психолог - СКОРОМНА ЛІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Учителю на замітку

1. Будьте оптимістами! Педагогіка – наука оптимістична (утім, як і будь-яка наука, песимістичний тільки дилетант).

2. Не забувайте головного: діти – істоти парадоксальні (дорослі – теж).

3.Кожен учень - особистість, яка має свої здібності та інтереси. Зацікавлюйте і спонукайте, але не нав'язуйте.

4. Якщо з'явилося бажання вигнати учня з класу, вийди сам, або порахуй до десяти. Не приймай поспішних рішень.

5. Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким ви говорите "Добрий день", теж можна виховувати і піднімати собі настрій.

6. Учитель повинний бути завжди у формі, завжди підтягнутим, завжди в гарному настрою. Користуйтеся правилом Д.Карнегі: "Якщо хочеш бути щасливим – будь ним".

7. Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати. Пам”ятайте: думати – ваш головний обов”язок.

8. Хваліть себе самого тричі на день: уранці, удень і ввечері. Застосовуйте таку магічну формулу самонавіювання: "Я геніальний, найкращий педагог. Усім педагогам педагог, мене діти слухаються, мене батьки поважають, мене адміністрація любить, а як я сам себе люблю, цього і не висловити".


Поради для вчителя

Стимулювання творчої активності на уроці

• не погоджуйтеся з відповіддю учня, якщо учень просто констатує факти, вимагайте доказів;

• ніколи не розв'язуйте дискусію учнів найлегшим способом, тобто повідомивши їм правильну відповідь чи правильний спосіб розв'язання;

• уважно вислухайте своїх учнів, ловіть кожен вислів чи думку; щоб не пропустити можливість розкрити для них щось нове;

• постійно пам'ятайте: навчання має спиратися на інтереси, мотиви і бажання учнів;

• прищеплюйте учням смак до нестандартних розв'язків;

• ніколи не кажіть учням, що у вас не має часу обговорити їх "безглузді ідеї";

• не скупіться на добре слово, доброзичливу усмішку, дружнє заохочення.

• пам'ятайте, що в процесі навчання не може бути постійної методики чи усталеної програми;

Повторюйте ці поради постійно, доки вони не стануть частинкою вас самих.

Шляхи розвитку обдарованих дітей

1. Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо.

2. Підкреслюй інтерес дітей до нового.

3. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання.

4. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Ніколи не відкидай її.

5. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок.

6. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи.

7. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує.

8. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.

9. Іноді ровесники ставляться до здібних дітей агресивно, це необхідно попередити. Найкращим засобом є пояснення здібному, що це характерно, і розвивати у нього терпимість і впевненість.

10. Пропонуй цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї.

11. Розсіюй страх у талановитих дітей.

12. Стимулюй і підтримуй ініціативу учнів, самостійність. Підкидай проекти, які можуть захоплювати.

13. Створюй проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви.

14. Створюй в школі періоди творчої активності, адже багатого геніальних рішень з'являється в такий момент.

15. Допомагай оволодівати технічними засобами для записів.

16. Розвивай критичне сприйняття дійсності.

17. Вчи доводити починання до логічного завершення.

18. Впливай особистим прикладом.

19. Під час занять чітко контролюй досягнуті результати та давай завдання підвищеної складності, створюй ситуації самоаналізу, самооцінки, самопізнання.

20. Залучай до роботи з розробки та впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створюй ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення.

21. Використовуй творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів масових заходів, відкритих та семінарських занять, свят.

22. Під час опрацювання програмового матеріалу залучай до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створюй розвиваючі ситуації.

23. Активно залучай до участі в районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях, виставках.

24. Відзначай досягнення вихованців, підтримуй та стимулюй активність, ініціативу, пошук.

25. Пам'ятай, що учень "...це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити" (К.Д.Ушинський).


Година спілкування з учнями 8 класу "Що треба знати про торгівлю людбми" на якій розібрались з наступними поняттями:

- що таке торгівля людьми?

- форми торгівлі людьми.

- види експлуатації.


/Files/images/foto_2020/006.jpg /Files/images/foto_2020/52562691_618923415201663_9104694093237190656_n.jpg /Files/images/foto_2020/загружено.jpg /Files/images/foto_2020/zakon-pro-bulling.png /Files/images/foto_2020/b1.png


- хто в групі ризику./Files/images/2019_2020/IMG-6e265eaa79c4693b12db6409f1069018-V.jpg /Files/images/2019_2020/IMG-e51d032c56bef996da1059ca2aa5c6f2-V.jpg /Files/images/2019_2020/IMG-22d1cc8a4cdb2ec24dea7ffbf6f3ddf5-V.jpg


Міжнародна акція 16 днів проти насильства".

Тема заняття: "Наші долоньки проти насильства"./Files/images/2019_2020/FB_IMG_1575055162512.jpg /Files/images/2019_2020/FB_IMG_1575055187415.jpg



В рамках проведення міжнародної акції "16 днів проти насильства" учні 9 класу були учасниками тренінгу "Профілактика булінгу в учнівському середовищі". На якому ознайомились з поняттям, формами та структурою булінгу. Розвивали вміння пошуку шляхів виходу зі складних ситуацій.


/Files/images/2019_2020/IMG-25727fa249291755b66d157b0c79c705-V.jpg/Files/images/2019_2020/IMG-c282910b9ea66185d59acbf7b7c8b950-V.jpg/Files/images/2019_2020/IMG-c86087de411ee6c6d19d1f5809c1a943-V.jpg/Files/images/2019_2020/IMG-942fb6687416f5e7f6bdbdef6666d113-V.jpg


"Квітка толерантності" з початковими класами заняття присвячене тижню толерантності.В садочку також знайомились з толерантністю. Перегляд мультиків про добро такі як: " Тамара" та "Подарунок", а також ігри які вчать довіряти своїм друзям та підтримувати один одного. /Files/images/2019_2020/IMG-ba85339e9dd560bff287ecf7a95ffb12-V.jpg /Files/images/2019_2020/IMG-b560ca6c953e4812457292cffe93b851-V.jpg /Files/images/2019_2020/IMG-27735e5bb1c8c69d5a21d6f64c974f7b-V.jpg


Заняття-тренінг "Вчимося бути толерантними" з учнями 6 класу. До тижня толерантності./Files/images/2019_2020/IMG-aba5e661102a152395df35ee0ba0cde7-V.jpg /Files/images/2019_2020/IMG-535cc7d1b8bb4ea829224967e992fcbf-V.jpg /Files/images/2019_2020/IMG-ab4298ae5cf984553ddadce830edda4e-V.jpg


/Files/images/2018-2019nr/20190401_131828.jpg Весна, сонце і так хочеться квітів! Розвивальне заняття за НУШ 1 клас. Тема "Ми - одна сім'я" не тільки виховуємо та навчаємо, а й піднімаємо настрій та граємось


Гурток "Піскова анімація".

В Слобідському НВК для забезпечення гармонійного розвитку особистості учнів 2-4класів проводиться гурток художньо-естетичного напрямку "Піскова анімація". Метою програми є розвиток особистісно-позитивного ставлення до мистецтва, формування естетичної культури вихованців у процесі оволодіння знаннями і вміннями, необхідними для повноцінного сприймання, розуміння і відтворення художніх образів на піску. Ознайомлення вихованців з "Sand-Art", оволодіння ними навичками піскової графіки, мультиплікації та анімації, розвиток навичок ствопення піскових анімаційних шоу.



/Files/images/2019_2020/IMG-4b4654f3877a2e8f242353f03d136e44-V.jpg /Files/images/2019_2020/IMG-38999090c3e9bd821b4ecf68c97ed985-V.jpg /Files/images/2019_2020/IMG-21db9144cd32d3fd3a3be205b84cd3c7-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 618

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.